.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سعيد قاسمى با حمله به "ظريف و روحانى":
حصر شكسته و محصورين اعدام شوند/منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا نابود مى شوند
نابودی منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا پایان آن کوبیدن میخ بر تابوت‌های پوسیده لیبرال دموکراسی نوین در ایران اسلامی خواهد بود.
حصر شكسته و محصورين اعدام شوند/منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا نابود مى شوند

شمال نیوز: نابودی منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا پایان آن کوبیدن میخ بر تابوت‌های پوسیده لیبرال دموکراسی نوین در ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش فارس، گزيده سخنان سردار سعید قاسمی در دانشگاه تهران:

غلط‌نامه وزیر خارجه باید در مقابل دوربین صورت بگیرد نه مجلس که 20 دقیقه‌ای برجام را امضا کرد.

شیخ‌الوزراء وعده گلابی برجام را به ما داده بود

ما برجام را در کتاب‌های خود به جای حسین فهمیده حتما خواهیم آورد اما نه به دروغ که آفتابه را آفتاب خطاب کنیم و چشم خود را بر کلاه بزرگی که غرب بر سر ما گذاشت ببیندیم، آیت‌الله آملی لاریجانی بسیار عالی فرمودند که جماعت وطن‌ فروش دیاثت سیاسی دارند و به معنای اخص کلمه این اقدام دیاثت سیاسی است.
مهندس آلزایمر گرفته‌ای که که 20 سال کنار رفته بود و نقاشی می‌کشید اما یکباره برای تغییر در نظام احساس تکلیف کرد و به میدان آمد.

معتقدم که حصر باید شکسته شود و اعلام می‌کنیم که قوه قضاییه باید به این حصر پایان دهد و سران فتنه مجازات، محاکمه و اعدام شوند.

یکی از استانداران اخیرا اعلام کرد که در مراسم 9 دی شرکت نمی‌کند چون اگر قرار باشد اینطور برای مراسم‌ها برود باید هر 365 روز به این برنامه‌ها برود در حالی که اگر جایی کنسرت برگزار شود همین‌ها با آفتابه برجام حاضر می‌شوند.

نابودی منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا پایان آن کوبیدن میخ بر تابوت‌های پوسیده لیبرال دموکراسی نوین در ایران اسلامی خواهد بود. / فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1395
تورو خدا ادبيات اين بنده خدا رو ببينيد...!!!!
ناشناس 3 دي 1395
عجب ادبیاتی
محسن 4 دي 1395
منم یک رزمنده جانبازم اما حالم از این افکار تو به هم می خوره و خیالتو جمع کنم هرگز افرادی که مثل تو این چننن تفکر خطرناک دارند توسط مردم شریف و نجیب ایران انتخاب نخواهند شد شما و دوستانتان هیچ شانسی برای تصدی امور مملکت ندارید این رو خوب بدون.
یک نصیحت بهت می کنم که لازمه هر وقت خواستی حرفی بزنی قبلش فکر کن که چی داری میگی.
تو کجا و دولت عزیز روحانی و ظریف کجا اصلا قابل قیاس با اون ها نیستی. اون ها به فکر نجات کشورند و شما دارید با این حرفا موجب تفرقه میشید. خدا همه ما رو هدایت کند الهی آمین.
مهدی 4 دي 1395
1- این ادبیات خوبی نیست که حضرتعالی از سر خشم به زبان می آورید 2- یعنی بعد از حدود 40 سال در نظام جمهوری اسلامی منافقین بر سر کار آمدند ؟ 3 - پس این ملت کجای انقلاب و نظام ایستاده اند ؟ 4- این حرف شما که این منافقین 4 ماه یا 4 ماه 4 سال دیگه قطعا نابود می شوند زمانبندی خوبی کردید اما مرا به گروهک منافقین می اندازد که می گفتند ما 2 ماه دیگه در ایرانیم بعد که نمی توانستند کاری بکنند می گفتند 6 ماه دیگه...یک سال دیگه ....جناب سردار قدری به مردم عزیز وآرایشان احترام بگذار وقبول کن که انقلاب بر دوش مردم است ومردم هم رهبر دارند همراه با مردم پشت سر رهبر حرکت کنید شما وهمقطارانتان ....
سلام سردار 5 دي 1395
گاهی در تنهایی راجع به کارکرد دولت آقای روحانی فکر می کنم به این نتیجه ی ثابت می رسم که کارکرد خوب هم داشت ولی چون وامدار احزاب بود بزرگان حزب در حق ایشان مردانگی نکردند. افراد موجه تر و تواناتر بودند چرا این افراد وزیر شدند!!! وقتی کار های حساس و بزرگ در اختیار افراد کوچیک قرار بگیره بیشترین سود رو دشمن می بره. من از مفصل این نکته مجملی گفتم /تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناشناس 5 دي 1395
درود بر ظریف مرد خستگی ناپذیر .ما مثل کوه پشتتیم اگه به اینا باشه کلهم در جنگیم
ناشناس 5 دي 1395
خدا رو شکر آدم هایی مثل شما مسئولیت اجرایی یا قضایی ندارند و گرنه کشور دچار هرج و مرج می شد.
محمد 5 دي 1395
مادامیکه رد پای افراد تندرو و افراطی در مملکت پاک نشود ،هیچ گاه روز خوش را نمی بینیم
عبدالله 7 دي 1395
یک مومن مسلمان باید چهره رحمانی داشته باشه نه داعشی.
این همه خشم و کینه و نفرت تو قاموس هیچ مسلمانی جا نداره.
خوبه که قاضی شرع نیستی و گرنه معلوم نبود تا به الان بدون هیچ دلیل منطقی چند نفر رو به دیار ابد می فرستادی.
اگر جنابعالی از تربیت شدگان جنگ بودی هرگز این چنین بی محابا و دور از ادب و تربیت حرف نمی زدی.حیف سرمایه های با ارزش ما که در جنگ هشت ساله با عراق از دست رفتند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.